el classico

vart tog våren vägen? trodde att det skulle vara sol i helgen.. det blir säkert nu lagom till skolan börjar. igår var jag och mamma i nrkp, och jag hittade... naada! så jag ska beställa lite kläder istället. på vägen hem skjutsade mamma mig till näset där det var partaj. bilder kanske kommer senare om vickan orkar skicka.. efter många om och men tog vi en taxi hem och det slutade med att vp, marija och julia sov hos mig. mindre fräscha när vi vaknade upp imorse gick vi och åt och kollade sen på percy jackson, riktigt bra/snygg fim/kille. jag var nyss och övningskörde, jag körde hela vägen från scania och hem, jag vet att ni/vp ser upp till mig. nu ska jag snart obs. cykla till julia med mina vänner för att se när barcelona leker med real i el classico. imorgon är det söndag, vilket betyder att man ska deppa för skolan börjar.. men idag är det lördag!

pussssi

/ andrea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0