baby

Vi förlorade matchen, men vi kämpade bra ändå och det snöade och blåste så det var jobbigt att spela. Nu får våren komma snart, tack. Jag och alex kollade nyss på ballar av stål, de va rätt som vann haha. Sen kollade vi på bond en stund men alex va trött så jag fick ge honom lite massage, snäll som jag är. Måste bara berätta att Lisa stannade kvar hos mig när jag åkte till Örebro igår, och när jag kom hem så var mitt rum helt nystädat, och det var inte lite att städa heller, vilken underbar vän jag har!
Den här helgen har varit händelserik och mycket roliga saker har hänt. Hoppas på fler sånna helger framöver!

Det här köpte jag i lördags, och alex var snäll och tog kort på det:



Nej nu ska jag lägga mig i sängen bredvid alex och sova, men vi börjar inte förens 12 imorgon, skapligt skönt!
Godnatt :)

/andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0