beat it

kom hem från träningslägret för ett tag sen, det var roligt men jobbigt, lär ju ha skaplig träningsvärk imorgon. det var roligt att träffa folk som man inte umgås annars! jag och alex var nyss och kollade på volleyboll i duveholmshallen med hans pappa, och de vann. jag hatar söndagar, får bara ångest över att det är skola imorgon och att det är 5 dagar tills det är helg igen. tur att vi är lediga på fredag och halva torsdag, det gillas! nu ska jag plugga lite sen vill alex kolla på ballar av stål. imorgon är det måndag och vi har vi nationella i spanska, och man ska skriva en uppsats. haha, lycka till säger jag bara. kan ju knappt skriva på engelska. därför måste vi ta sjutåget imorgon, så de får bli att gå och lägga sig snart. nej, nu ska jag äta kakor och plugga.

/andrea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0