rainy

Jag och Julia tog ett tidigare tåg till skolan imorse för hon ville titta lite på stan, så då var jag så snäll och följde med. Jag hittade även en tröja och en klänning till mig själv så även jag fick shoppa lite. När vi väl var nere på stan passade vi på att äta, så vi åt på istanbul kebab, det satt fint! Nu har vi precis slutat och det är en timma kvar tills tåget går så vi sitter här i skolan och väntar på det. Lite surt att komma hem klockan fyra på fredagar men det får vi leva med, det är ju trots allt fredag! När jag kommer hem ska jag träna och sen kommer Lisa till mig för att äta innan vi sticker i väg till en vän med mina kära vänner, dit det även kommer lite mer folk. Imorgon ska jag förhoppningsvis till ikea med Alex och senare på kvällen ska vi på födelsedagsparty. Låter som en bra helg. Det regnar här i Norrköping, och då smälter snön, sen blir det vår, och sommar, och p&l, och bara två år kvar till studenten! Kanske lägger in en bild på kläderna jag köpte senare idag så ni får se :). Nej nu ska vi börja gå sakta ner mot tåget. Ha en bra kväll! (Marre, självklart går det bra att du snor mina bilder ;D)

/andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0