so cold

Jag och filippa kom nyss hem från skolan, vi hade ingen lektion men vi har jobbat med uppdraget hela dagen, så jag förtjänar att gå och fika med tjejerna. Vi ska träffas på c&l klockan 4 så jag måste gå snart. Jag och filippa åt nyss mackor med stekt ägg på, förstår inte hur det kan vara så gott! Vi åt även grönsaker som hade varit i buljong och smör, som vi själva gjorde, inte illa! I helgen ska jag på träningsläger med fotbollen, ska bli skönt att åka bort lite. Imorgon ska jag och mina bästa på tallås musikal, hoppas den är bra! Ikväll tror jag att jag ska träffa alex, eller jag hoppas på det iallafall, så därför får ni en bild på oss från förra vintern när vi kollade på hockey.

/andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0