something new

Ja, det kanske är dags för mig med, precis som alla andra. Bloggade senast i sjuan och den bloggen har jag lagt bakom mig.. Ja vad ska man säga, kanske bara ska skriva vad jag gör om dagarna så får ni fråga om det är något. Vi säger så! hoppas även på att min vän vickan kan göra en header åt mig som är lika snygg som hon själv. Ja, har väl inte så mycket mer att säga, ska gyma med alexander snart och sen måste jag plugga till no provet som vi har imorgon, no och jag går inte riktigt ihop. Måste bara säga att det finns riktigt snygga kläder i hms nya katalog.
Aja, later!

/andrea

Kommentarer
Postat av: lippan

storbloggarn! ;);)

2010-03-17 @ 17:43:52
Postat av: Jullan

woho, andrea bloggar.

Länka mig snyggis.

2010-03-17 @ 18:56:42
URL: http://juliakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0