vepe

Nu har min snygga vän vp fixat min design, gud vilka snälla vänner jag har! Ville först ha svart men sen fick det bli persikofärgat eftersom det är mer somrigt. Och det är ju snart sommar och därför är det bättre att ligga lite före. Har suttit här ett bra tag och väntat på Filippa för vi ska plugga tillsammans och hon kom hit nyss. Jag hann inte med träningen ikväll eftersom vi har en stor uppsats som ska vara inne snart. Imorgon börjar vi 1 för vi tänker inte göra mvg-provet i naturkunskap som är imorgon, det inte är våran starkaste sida vaa. Så det ska bli skönt med ännu en sovmorgon. Dock säger filippa nu att hon tänker komma hit klockan halv 9 imorgon eftersom hon har tid på sjukhuset åtta, så vi får se hur det blir med den sovmorgonen.. Tack för designen vp, titta in hos henne också www.vepe.blogg.se.

                                                            
Bild på mig och filippa från balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0