grillning

hej på er. skapligt fint väder det varit idag! var ute redan 11 och kollade lite på stan med alex, som även sov hos mig efter gårdagen. jag fick med mig lite brända mandlar och remmar, mums! träffade tjejerna en stund och sen drog jag hem för att ta en springtur med alex, välbehövligt efter all tårta igårrr. gårdagen var rolig, mycket folk och god mat och dans. jag och alex åkte hem vid halv två men mamma och de andra kom och ringde på och banka på dörren vid halv fem. tur att ja kunde somna om sen! bilder kommer sen när jag lagt in dom får kameran. snart ska jag iväg och äta mat med marija hos vp och hennes family. kyckling tror jag det var. great. senare får vi se vad som väntar.




fettfräsch


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0