skolångest

tja bloggen.
sitter och skriver på min laborationsgrej, vi skulle göra ett hemexperiment. tror ni jag har gjort det? istället frågade jag de andra smarthuvena i min klass, och när några av dem är genier blir det alldeles utmärkt. va tiden går snabbt. imorgon är det redan fredag och vi har bara en lektion. slutar alltså vid lunch, vet att ni är avundsjuka mina vänner :):):) i helgen ska jag och vp discobowla, och sen tänkte vi gå på bio efter men vp tyckte det blev FÖR mycket pensionär. ni får se bilder sen. det får ni inte missa.




slänger upp en bild på mig och min käre låtsasbror som numera bor i halmstad. nu vet ni det också!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0