when I get older

hej mina kära bloggläsare. har inte haft tid med er på ett tag men nu är de ledigt och ja e frrri. igår blev de en lugn kväll hos vickan med några tjejer. blev lite blött på vägen hem också, men jag fick trevligt nattbesök så de gör inget! så fort man öppnar porten ut till gatan känner man lukten från munkarna på stan, fyfaaan så gott de luktar. vill ha en. brända mandlar med. kom nyss hem från en blöt fotbollsträning och snart ska jag till min käre vän filippa för grillning och allmänt mys. imorgon ska mamma ha 50 års fest. ruligt. får va med och servera lite, gulligt av henne. ska även klippa mig imorgon. och baka tårta. ojojoj va mycket roligt jag har framför mig. hejdåå.

¨

pusspussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0