Broken

Ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli sju så jag kan dra mig till friskis och vara lite hurtig. Har precis ätit spenat och ägg, kan bli sugen på det någon gång om året, och nu var det dags. Hade bara en tretimmarslektion idag så jag sov till elva. Skönt! Imorgon är det fredag och jag har inga planer på vad som ska göras, men något hittar man alltid på. Dagarna går snabbare än vanligt och sommaren är snart här, åh vad jag längtar!! Vi håller på och bestämmer vilka kurser vi ska läsa i skolan, och det är inte lätt.. Känns som jag valt allt jag vill läsa men måste ändå lägga till flera andra kurser.. Ajaaaa, ska kolla igenom historian nu. PUssssssss
Mmmmmmmm, ser ni vad gott de ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0