face it

just det, mamma fick en resa till rom i  födelsedagspresent av ola. senare under dagen "du, roma - lazio spelar visst det datumet vi är där, men jag visste inte att de skulle spela just när vi skulle dit" citerat ola,  det sägs att man ska köpa presenter som man själv kan utnyttja sig av..? aja, av mig och anton fick hon en tröja som var för liten, och salvor. påhittiga barn hon har. anton ville köpa surroundljud till tvn.... som sagt. Tur att jag fick pengar när jag fyllde, annars vet man aldrig.

min pojke har även kommit in på ett hockeygymnasium i södertälje, så han ska bo där i tre år... känns lite sådär, man jag är glad för hans skull (y) puss på kinden



sköna låtar

/ andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0