happy easter

idag har jag varit duktig, jag har städat helamitt rum. och det är inte lite heller. och då menar jag HELA jag har dammat, dammsugit och rensat garderoben. hela två sopsäckar blev det. så nu hoppas jag på lite nya vårkläder så det inte ser allt för tomt ut. Alex var här samtidigt och skulle hjälpa mig, men han sov hälften av tiden. snäll grabb jag har. nu ska jag till gymet och sen ikväll hoppas jag på att vi ska ut. men det återstår att se. som ni kanske såg skrev julia ett litet inlägg igår, gullig tjej det där.

glad påsk föresten allihopa.

/andrea

Kommentarer
Postat av: Jullan

Ja, jag är jätte gullig!

2010-04-02 @ 15:56:43
URL: http://juliakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0