here with me

hej allihoppa.
det är redan onsdag, va tiden går fort! igår var några tjejer hos mig och vi kolla på tv och åt pizza, muy nice! efter skolan idag tog vi en trip förbi stan i norrköping och julia fick med sig lite. jag fick med mig halstabletter som bedövar tungan och inte halsen. min hals vägrar fortfarande sluta göra ont, kan knappt svälja. gud så synd det är om mig. ja, det är det faktiskt, för jag kan inte träna på grund av det här, och det suger! jag sov nyss någon timme, och snart ska vi ut och övningsköra, idag tillsammans med min bror också. även fast jag är yngst kommer jag nog ta körkortet först, känns bra, känns bra. senare ikväll är det ju barca - inter, fast den är klockan kvart i elva, tuur att vi har sovmorgon till kvart i tolv imorgon!



/ andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0