hey soul sister

Har njutit av solen heeela dagen idag, var först ute och gick med lovisa och senare träffade jag tjejerna. underbart! Har dessvärre hört att det ska bli sämre väder i veckan, det gillas inte. Var ute och sprang för ett tag sen, va hurtig jag känner mig. Det verkar inte som att det händer något ikväll, och jag har samling till min match halv tio imorgon så det får bli en lugn kväll. mamma ville att vi skulle kolla på film och äta godis så det lutar åt det hållet. när godis finns med i bilden tackar man ju inte nej. påsklovet har knappt börjat än men det känns som vi har varit lediga i evigheter, det är en hel vecka kvar. perfeeeekt! nu ska jag njuta av lovet.

/andrea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0