reserven

Känns som jag är en av de få som inte fått något sommarjobb. reserven. det är jag. och marija. och vickan. vi får sola lite mer, bada lite mer, softa lite mer, njuta av sommarlovet lite mer helt enkelt! har sökt lite annat nu så får väl hoppas på det bästa! lite pengar skulle inte sitta fel. aja, idag bakade jag och alex vaniljbullar, kanelbullar, vaniljmuffins och chokladmuffins. de blev gryyyymt goda, faktiskt! kände att jag var tvungen att tröstbaka (äta) lite. just nu sitter jag hos julia med vp och mikis efter att ha tränat nyss, vi ska kolla på någon film tror jag. imorgon ska jag till norrköping med mamma och shoppa, äntligen!
snyggjag och snyggvp

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sv: Vart sökte du snygging :)?

2010-04-08 @ 21:50:31
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0