so sick

åkte till skolan som vanligt imorse, vi gjorde eng nationella, men sen orkade vi inte vara kvar så vi tog halv elva tåget hem. på vägen hem börja jag må dåligt, och nu har jag 39 graders feber. usch. hatar att vara sjuk. sov några timmar när jag kom hem, sen låg jag och kolla på tv och åt ben&jerrys. det måste nog vara den godaste  glassen som finns. iallafall, poängen var att jag har kommit fram till att det verkligen inte finns någonting på tv om dagarna, bara massa dåliga deppserier eller humorserier som är skittråkiga. det roliga är att man ändå kollar. vet inte vad jag skulle göra om dagarna om jag var sjuk. och det här är bara första dagen, hur ska detta sluta. missar seriepremiären imorgon också. det får bli lite fredagsmys ikväll, har redan bunkrat upp med popcorn och godis. längesen jag bara var hemma och kolla på film, det ska bli skönt! nej om man skulle vila lite till....

ojojoj, glömde nästan berätta att jag fick sommarjobb idag... påå... kulturskolaan... vad gör man där? lite pengar klirrar iallafall fint i plånkan!

/ andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0