vädret

vi var och kollade på matchen hos julia igår, och det kom även lite killbesök. barcelona. säger inget mer än så. vaknade idag av att solen bländade mig, blev först glad, men kom på att jag ska plugga idag. tur att jag har match idag och får njuta av den lite iallafall. på måndagar kan vi alltid ta 11 tåget till skolan, men imorgon har vi nationella i spanska, igen, så måste ta 7 tåget, känns lite sådär va. spanska är inte min grej. inte söndagar heller. tur att baby kommer hem ikväll så jag får mysa lite med honom. nej, nu ska jag plugga lite matte sen åka ner till samlingen. kanske till och med kan få lite färg under matchen (troligt).

älskar hela jason derulos nya album, men speciell den här den här den här. nej, nu när jag lyssnat på hela albumet, måste ni lyssna på hela!




/ andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0