vi ser det snöar, det var väl roligt..............

vädret. riktigt jobbig dag i skolan, men jag och julia klarade oss igenom den, även om det blev lite för mycket dagdrömmande ibland. imorgon har vi bara engelska nationella prat, sen slutar vi vid tolv och är sen lediga måndag, tisdag och fredag. de ni! har fortfarande ont i halsen och mina halsmandlar är uppsvullna som aldrig förr. blir därför ingen träning ikväll, men hockeytittande ska det iallafall bli. djurgården vann igår, som alla redan vet, men ville bara påminna er lite om det. hoppas på att baby kommer hit och kollar med mig, och kanske till och med får smaska på lite tyckasyndommigförjagärsjukgodis. har sett att många slutat äta godis för beachen 10, men det är inget för mig.

just det, vickan fick sommarjobb idag. själv lever jag fortfarande upp till mitt namn. reserven.




bara för att gillar julia. och för att det ser ut sådär ute nu. typ.

Kommentarer
Postat av: jullan

gillar dig också snyggis ;)

2010-04-22 @ 19:20:19
URL: http://juliakraantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha "men det är inget för mig"

2010-04-22 @ 19:51:17
URL: http://vepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0