wallander

blev att kolla på wallander igår (nehe), alex vägrade cykla själv till coop och hyra film så jag var tvungen att följa med, i ösregnet. inte konstigt att man blir sjuk... nåja, undra hur många wallander det finns? känns som det kommer nya var och varannan dag? det gillar vi, för de är ju faktiskt bra! vi hyrde två av de nyaste wallanderfilmerna, så alex kommer hit när som helst för att kolla. jag har fortfarande 39 graders feber, så det ser inte ljust ut. tjejerna ska till mikaela ikväll och fira henne för att hon har fyllt år, det hade jag gärna inte missat. men jag vill inte åka dit och smitta dom stackarna. hoppas ni får en ggggreat kväll buddies! nu ska vi kolla på film och äta maaaaassor av godis!

/ andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0