so fucking bad

hej mina kära vänner. är återigen ledsen över att jag inte bloggat. har så mycket för mig i mitt liv just nu hehe :):) nu är jag redo för er igen. idag hade vi amacing race i skolan. såhär såg dagen ut: (lånad från julias blogg, är för lat för att skriva en egen)

Station1-  En i klassen skulle stoppa ner huvudet i mjöl för att leta efter en sockerbit.
Station2- Två i klassen skulle stoppa ner huvudet i en stor balja med makaroner och ketchup för att leta efter en ballong. Endast huvudet fick användas.
Station3- Snurra runt en pinne och sen springa ner för en sluttning och sen kasta en boll i en hink.
Station4- Kasta ett ägg fram och tillbaka till varandra (Ägget gick sönder över andrea när jag kastade till henne.)
Station5- Stoppa ner handen i olika påsar för att gissa vad de innehöll. det var bl.a död kräfta och död fisk.
Station6- Springa upp för en brant backe där det låg en presenning uppe på med såpa och vatten, gled man ner hamnade man i lera, jag hade tur som bara klev ner i leran med fötterna och inte låg i den som vissa andra gjorde.
Station7- Sparka en boll och träffa en ribba fem ggr.

det var nollning på hög nivå! och det var inte så lätt som de låter, för stationerna låg i olika delar av hela norrköping. tror vi sprang över en mil. Observera att det var jag som fick känna på den döda och ruttna kräftan. jag började gråta. det är faktiskt det värsta djuret jag vet. och de lovade att de inte var något djur i den jävla påsen. jag har men för livet. det är ni nu ska tycka synd.

annnars var dagen rolig. helgen var också mycket trevlig, jag sammanfattar med lite bilder:





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0