boom

hallådär!
helgen har varit stressig men mycket trevligt. Fredagen spenderades ute på näset med mycket trevligt folk, muy bien. Nu slog mig tanken att jag nästa vecka ska sitta och ha ett samtal på spanska om en film vi sett, driiver hon med oss? Jag kan bara säga vad jag heter. Anywaay, på lördagen var det match som stod på schemat men vi förlorade dock, lite tråkigt sådär. Senare blev de tacomys och film. Och söndagen spenderades ute på golfrestaurangen, tur att min filippa jobbade med mig :) fick även lite trevligt sällskap där ute och på kvällen blev de skivstång. Konstigt nog har jag inte träningsverk.. det är faktiskt riktigt konstigt, har inte tränat armarna på år och dar! skolan tar kål på mig även om jag inte gör så mycket just nu, så kommer de bli förjävligt nästa vecka. Måste sluta skjuta upp allt hela tiden. skärpning!
nej, dags att plugga lite rättskunskap. får heller inte glömma att tillägna ännu ett inlägg till julia aka tuttspinn. nöjd?





pusssss&kraaaaam

Kommentarer
Postat av: tuttspinn

du gjorde min dag!

2010-09-14 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0